REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwają zaawansowane prace na budowie nowego terminala dla Baltic Hub w Gdańsku [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje olbrzymi głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku, za 450 mln zł powstaje wielki głębokowodny terminal na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za 450 mln euro w Gdańsku powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Gdańsku za 450 mln euro powstaje trzeci głębokowodny terminal T3 na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Wielka inwestycja za 450 mln euro w Gdańsku, na terenie Baltic Hub [FILMY]
Baltic Hub (dawniej DCT Gdańsk), operator największego terminalu kontenerowego na Bałtyku, buduje trzeci głębokowodny terminal T3. Po ukończeniu w drugim kwartale 2025 r. nowy terminal będzie miał ścianę nabrzeża o długości 717 metrów i głębokości 17,5 metra. Będzie to trzecie dalekomorskie nabrzeże Baltic Hub, które może obsługiwać największe kontenerowce na świecie. Nowy terminal zapewni również 36,5 hektara dodatkowej powierzchni operacyjnej. Łącznie inwestycja jest warta 450 mln euro.
[Wrocław] Donald Tusk we Wrocławiu: służba zdrowia jest gotowa na Euro 2012artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Donald Tusk we Wrocławiu: służba zdrowia jest gotowa na Euro 2012
Premier Donald Tusk przez dwa dni przebywał w stolicy Dolnego Śląska. W piątek zwiedził nowy termina...
Schavemaker rozbudowuje i modernizuje terminal intermodalny pod Wrocławiem [FILM+ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Schavemaker rozbudowuje i modernizuje terminal intermodalny pod Wrocławiem [FILM+ZDJĘCIA]
Holenderska firma Schavemaker konsekwentnie inwestuje w swój polski terminal intermodalny zlokalizowany na terenie województwa dolnośląskiego, w Kątach Wrocławskich pod Wrocławiem. Na jego terenie zakończyły się prace, dzięki którym bocznica dostosowana została do obsługi pociągów o długości 740 m. Dzięki realizacji tej inwestycji możliwości operacyjne terminalu zwiększyły się o 25%.
Rohlig SUUS inwestuje pod Białymstokiemartykuł
Pokaż artykuł
Rohlig SUUS inwestuje pod Białymstokiem
Rohlig SUUS Logistics kontynuuje inwestycje w Polsce. Tym razem w północno-wschodniej części naszego kraju. Firma uruchomiła skład celny oraz magazyn czasowego składowania w oddziale w Choroszczy k. Białegostoku.
IWS inwestuje w budowę nowych magazynów na terenie terminalu kontenerowego w Myszkowieartykuł
Pokaż artykuł
IWS inwestuje w budowę nowych magazynów na terenie terminalu kontenerowego w Myszkowie
Spółka Intermodal Wagon Service (IWS), która zajmuje się przeładunkami w nowym terminalu kontenerowym w Myszkowie w województwie śląskim planuje na jego terenie budowę magazynów wysokiego składowania. Dzięki inwestycjom jakie chce zrealizować IWS, terminal ma się przekształcić się w centrum logistyczne świadczące kompleksowe usługi dla klientów branży TSL.
JAS-FBG S.A. otworzył pod Lublinem nowy terminal do operacji cross-dockowychartykuł
Pokaż artykuł
JAS-FBG S.A. otworzył pod Lublinem nowy terminal do operacji cross-dockowych
Nowy terminal zlokalizowany jest w Trojaczkowicach koło Lublina – w bezpośrednim sąsiedztwie drogi ekspresowej S19. Obiekt o powierzchni około 2,5 tys. mkw. umożliwi sprawny przeładunek towarów bez ich składowania w magazynie.
[Szczecin] Nie ma powodu do budowy zachodniej obwodnicy?artykuł
Pokaż artykuł
[Szczecin] Nie ma powodu do budowy zachodniej obwodnicy?
Już wiele tygodni temu marszałek województwa zachodniopomorskiego zwrócił się do Ministerstwa Transp...
DCT Gdańsk wybrał wykonawców trzeciego nabrzeża głębokowodnego – tzw. T3artykuł
Pokaż artykuł
DCT Gdańsk wybrał wykonawców trzeciego nabrzeża głębokowodnego – tzw. T3
DCT Gdańsk, operator największego terminala kontenerowego na Morzu Bałtyckim, podpisał z konsorcjum firm Budimex S.A. i Dredging International NV kontrakt na budowę trzeciego nabrzeża głębokowodnego – tzw. T3. Prace budowlane mają się rozpocząć na początku września – po zakończeniu sezonu wakacyjnego.
TAURON wybuduje nową, dużą farmą fotowoltaiczną na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
TAURON wybuduje nową, dużą farmą fotowoltaiczną na Dolnym Śląsku
46 MW – taką łączną mocą będzie dysponowała nowa farma fotowoltaiczna, którą zamierza wybudować TAURON. Budowa rozpocznie się jeszcze w tym roku i zakończy w pierwszej połowie 2024 r. Inwestycja zlokalizowana będzie w powiecie polkowickim, w województwie dolnośląskim.
TAURON wybuduje nową, dużą farmę fotowoltaiczną na Dolnym Śląskuartykuł
Pokaż artykuł
TAURON wybuduje nową, dużą farmę fotowoltaiczną na Dolnym Śląsku
46 MW – taką łączną mocą będzie dysponowała nowa farma fotowoltaiczna, którą zamierza wybudować TAURON. Budowa rozpocznie się jeszcze w tym roku i zakończy w pierwszej połowie 2024 r. Inwestycja zlokalizowana jest w powiecie polkowickim, w województwie dolnośląskim.
Francuski koncern Saint-Gobain inwestuje w Gliwicach i zwiększa moce produkcyjne [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Francuski koncern Saint-Gobain inwestuje w Gliwicach i zwiększa moce produkcyjne [FILM]
Francuski koncern Saint-Gobain inwestuje w Gliwicach i zwiększa moce produkcyjne. Ponad 70 milionów złotych to koszt hybrydyzacji pieca w fabryce wełny szklanej w gliwickim zakładzie Isover, marki należącej do Grupy Saint-Gobain. Inwestycja zwiększa moce produkcyjne zakładu jednocześnie redukując emisję CO2. To pierwszy projekt tego typu w ramach Grupy na świecie i najważniejszy od półtorej dekady w Gliwicach, w województwie śląskim. Nowa inwestycja pozwoliła na zwiększenie mocy produkcyjnej o ok. 10 proc.
Saint-Gobain Isover zainwestował w Gliwicach ponad 70 mln zł w hybrydyzację pieca do wytopu szkłaartykuł
Pokaż artykuł
Saint-Gobain Isover zainwestował w Gliwicach ponad 70 mln zł w hybrydyzację pieca do wytopu szkła
Kolejna globalna firma zainwestowała w Gliwicach, w województwie śląskim. Międzynarodowy koncern Saint-Gobain Isover zainwestował w swojej fabryce zlokalizowanej w Gliwicach ponad 70 mln zł w hybrydyzację pieca do wytopu szkła. Firma zainwestowała w gliwicki zakład łącznie już blisko 800 mln złotych.
REKLAMA